Waarvoor kunt u de Azora Servicepas gebruiken?
Binnen de locaties van Azora kunt u met de Azora Servicepas in onze restaurants en winkels betalen.Het voordeel van de Azora Servicepas is dat u geen contant geld of uw pinpas hoeft mee te nemen.
Contant betalen blijft mogelijk met uitzondering van locatie Antonia, De Meulenbeek en Gertrudis.
Hoe werkt de Azora Servicepas?
Om te kunnen betalen met de Servicepas is het enige wat u hoeft te doen zorgen voor voldoende saldo op de Servicepas. Hoe u de Servicepas (automatisch) kunt opwaarderen staat in de handleiding stap voor stap beschreven.
Via de beveiligde internetpagina 'Inlogportaal Azora Servicepas' kunt u inloggen en alle acties met betrekking tot uw Azora Servicepas uitvoeren.
Na elke betaling staat op de kassabon uw actuele saldotegoed vermeld.
Aanvraag Servicepas
Voor het aanvragen van de Azora Servicepas kunt u het aanvraagformulier digitaal invullen en verzenden. Uw aanvraag komt direct bij de juiste afdeling terecht.
Aanvraagformulier Antonia in Terborg
Aanvraagformulier De Bettekamp in Varsseveld
Aanvraagformulier Den Es in Varsseveld
Aanvraagformulier Debbeshoek in Ulft
Aanvraagformulier De Schuylenburgh in Silvolde
Aanvraagformulier De Oevelgunne in Gendringen
Aanvraagformulier De Meulenbeek in Ulft
Aanvraagformulier Gertrudis in 's-Heerenberg
Wilt u de pas liever schriftelijk aanvragen? Lever het ingevulde aanvraagformulier dan in bij de receptie van uw locatie.
Kosten Servicepas
De eerste Servicepas die u aanvraagt is gratis. Bent u uw pas kwijt of wilt u een 2e pas aanvragen, dan kunt u opnieuw een aanvraagformulier indienen. Hiervoor brengen wij €5,- in rekening.
Vragen?
Voor vragen over uw Azora Servicepas kunt u bellen of mailen met de Financiële administratie van Azora.
Telefoon 0315 - 33 81 00, Mailadres: f.administratie@azora.nl